Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Wiedza na temat warunków zaciągnięcia i spłaty pożyczki jest znacznym ułatwieniem przy wyborze odpowiedniego produktu. Wielu z nas zastanawia się na przykład, czy możliwe jest udzielenie pożyczek dla osób zadłużonych, którzy spłacają zobowiązania w bankach. Zadawanie pytań to najlepszy sposób na uzyskanie dobrej i wyczerpującej odpowiedzi. Poniżej zamieściliśmy pytania, które najczęściej kierujecie Państwo pod naszym adresem. Odpowiedzi ułatwią podjęcie decyzję ws. kontaktu z naszym doradcą i złożenia wniosku o pożyczkę.

Pieniądze z udzielonej przez nas pożyczki możesz przeznaczyć na dowolny cel. To, na co przeznaczysz pieniądze nie ma znaczenia podczas podejmowania przez nas decyzji kredytowej.

Aby złożyć wniosek o pożyczkę powinieneś skontaktować się z naszą infolinią – 801 700 999 lub wypełnić krótki formularz znajdujący się w górnej części naszej strony. Po kilku minutach otrzymasz telefon od naszego doradcy finansowego, który w ramach jednej rozmowy przeprowadzi proces weryfikacji Twojej zdolności kredytowej. Po akceptacji wniosku obsługą zajmie się jeden z naszych terenowych Doradców Finansowych, który umówi się z Tobą na spotkanie, aby dopełnić reszty formalności.

Kwota pożyczki jest zależna od Twojej zdolności kredytowej. W ramach pożyczki dla klientów indywidualnych możesz pożyczyć nawet 25 000 zł. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, kwota dostępna dla Ciebie to 4 000 zł.

Decyzję kredytową oraz informacje o maksymalnej dostępnej dla Ciebie kwocie w większości przypadków dostaniesz już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Zadanie tylko kilku pytań pozwoli operatorowi telefonicznemu na przekazanie Ci tej informacji od razu.

Zakres wymaganej dokumentacji jest zależny od kwoty, którą jesteś zainteresowany. Pożyczkę możesz otrzymać nawet w przypadku, gdy dysponujesz tylko podstawowymi dokumentami. W niektórych przypadkach poprosimy Cię o dostarczenie tylko kopii Twojego dowodu osobistego oraz dokumentu potwierdzającego Twój adres zamieszkania (np. rachunek na media).

Dla wygody naszych klientów, pieniądze wypłacamy za pomocą przelewu na rachunek bankowy. W podobny sposób odbywa się spłata pożyczki.

Podobnie, jak kwota pożyczki, również jej koszt jest zależy od Twojej zdolności kredytowej. Wpływ na cenę mają również kwota pożyczki i okres kredytowania. Konkretnych informacji udzieli Ci nasz Doradca Finansowy po zweryfikowaniu Twojej podstawowej zdolności kredytowej.

W tym przypadku powinieneś możliwie jak najszybciej skontaktować się ze swoim Doradcą Finansowym, aby zaktualizować zapisany w naszym systemie adres korespondencyjny. Pamiętaj, że nie aktualizując adresu możesz nie otrzymać od nas ważnych informacji np. na temat promocji z gwarantowanymi nagrodami.

Przede wszystkim nie powinieneś unikać kontaktu z nami. Też jesteśmy ludźmi i wiemy, że mogą Ci się przydarzyć problemy z regularną spłatą zobowiązania. Niespodziewane wydatki, nagły losowy wypadek - takie rzeczy mogą przytrafić się każdemu. Przewidzieliśmy to, dlatego jeszcze zanim weźmiesz u nas pożyczkę, nasz Doradca Finansowy przedstawi Ci korzyści jakie niesie ze sobą specjalny pakiet usług dodatkowych. "Twój Pakiet" daje Ci możliwość odroczenia lub obniżenia rat o 50%. Oznacza to, że w dowolnym momencie Twojego kalendarza spłat możesz skorzystać z tak zwanych wakacji kredytowych. O szczegóły zapytaj swojego Doradcę Finansowego.

W związku w uchwaleniem przez Sejm ustawy z dnia 05 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (Dz.U z 2015 r. poz. 1348) informujemy, że od 11 października 2015 roku przysługują Ci nowe prawa w zakresie reklamacji:

  1. Reklamacja to wystąpienie skierowane do PROFI CREDIT Polska S.A, w którym klient zgłasza zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Spółkę.
  1. Reklamacja powinna zostać złożona w formie:

a) Pisemnej – w naszej siedzibie lub jednym z naszych biur terenowych. Aktualny spis adresów biur terenowych jest dostępny w zakładce „Kontakt“. Adres najbliższego biura można też uzyskać pod numerem 801 700 999;

b) Ustnej - w naszej siedzibie lub jednym z naszych biur terenowych. Aktualny spis adresów biur terenowych jest dostępny w zakładce „Kontakt“. Adres najbliższego biura można też uzyskać pod numerem 801 700 999. W przypadku ustnego zgłoszenia reklamacji reklamujący i przyjmujący finalizują jej treść poprzez podpisanie stosownego protokołu;

c) Ustnej - telefonicznie pod numerem 801 700 999.

Po złożeniu przez Ciebie reklamacji za pomocą jednego ze sposób, wymienionych powyżej, rozpatrzymy ją i udzielimy Ci odpowiedzi pisemnie w terminie do 30 dni.

W skomplikowanych przypadkach, w których rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie do 30 dni będzie niemożliwe, prześlemy Ci informację o przewidywanym terminie jej rozpatrzenia. Termin ten nie będzie przekraczał 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Nasza odpowiedź w zakresie złożonej reklamacji zostanie przesłana na adres korespondencyjny wskazany w treści reklamacji.

Tak. Nasza oferta obejmuje również pożyczki dla zadłużonych, np. kredytobiorców bankowych. Przyznanie pożyczki i jej kwota  jest jednak zależna od wyliczanej przez nas Państwa zdolności kredytowej.

Słowo „kredyt” jest zastrzeżone na podstawie prawa bankowego.  Kredyty mogą być oferowane przez banki i inne firmy wskazane w ustawie. W naszej ofercie są elastyczne pożyczki. Kolejnym atutem oferowanych przez nas pożyczek jest brak podawania celu przeznaczenia gotówki.