Wiedza na temat warunków zaciągnięcia i spłaty pożyczki pozabankowej jest znacznym ułatwieniem przy wyborze odpowiedniego produktu. Wielu z nas zastanawia się na przykład, czy możliwe jest udzielenie pożyczek dla osób zadłużonych, które spłacają zobowiązania w bankach i czy warto składać wniosek o pożyczkę. Zadawanie pytań to najlepszy sposób na uzyskanie dobrej i wyczerpującej odpowiedzi. Poniżej zamieściliśmy pytania, które najczęściej kierujecie Państwo pod naszym adresem. Odpowiedzi ułatwią podjęcie decyzji w sprawie kontaktu z naszym doradcą i złożenia wniosku o pożyczkę.
Pieniądze z udzielonej przez nas pożyczki możesz przeznaczyć na dowolny cel. To, na co przeznaczysz pieniądze nie ma znaczenia podczas podejmowania przez nas decyzji kredytowej.
Aby złożyć wniosek o szybką pożyczkę pozostaw na naszej stronie swoje imię i numer telefonu. Po kilku minutach otrzymasz telefon od naszego doradcy finansowego, który w ramach jednej rozmowy przeprowadzi wstępny proces weryfikacji Twojej zdolności kredytowej. Po akceptacji wniosku obsługą zajmie się jeden z naszych terenowych Doradców Finansowych, który umówi się z Tobą na spotkanie, aby dopełnić reszty formalności.
Kwota pożyczki jest zależna od Twojej zdolności kredytowej. Maksymalna kwota pożyczki, jaką oferujemy dla klientów indywidualnych to 25 000 zł.
Decyzję kredytową oraz informacje o maksymalnej dostępnej dla Ciebie kwocie w większości przypadków dostaniesz już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Po zebraniu kilku podstawowych danych operator telefoniczny będzie mógł przekazać Ci tą informację od razu.
Zakres wymaganej dokumentacji jest zależny od kwoty, którą jesteś zainteresowany. Pożyczkę możesz otrzymać nawet w przypadku, gdy dysponujesz tylko podstawowymi dokumentami. W niektórych przypadkach poprosimy Cię o dostarczenie tylko kopii Twojego dowodu osobistego.
Dla wygody naszych klientów, pieniądze wypłacamy za pomocą przelewu na rachunek bankowy. Spłata oferowanej przez nas pożyczki pozabankowej odbywa się w podobny sposób.
W tym przypadku powinieneś możliwie jak najszybciej skontaktować się ze swoim Doradcą Finansowym, aby zaktualizować zapisany w naszym systemie adres korespondencyjny. Pamiętaj, że nie aktualizując adresu możesz nie otrzymać od nas ważnych informacji np. o promocjach i ofertach indywidualnych.
Przede wszystkim nie powinieneś unikać kontaktu z nami. Też jesteśmy ludźmi i wiemy, że mogą Ci się przydarzyć problemy z regularną spłatą zobowiązania. Niespodziewane wydatki, nagły losowy wypadek - takie rzeczy mogą przytrafić się przecież każdemu.
Reklamacja może zostać złożona w formie:
- pisemnej – osobiście w centrali lub jakiejkolwiek placówce terenowej PROFI CREDIT Polska S.A. albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830).
- ustnej – do protokołu w centrali lub jakiejkolwiek placówce terenowej PROFI CREDIT Polska S.A. Protokół jest w tym przypadku podpisywany przez Reklamującego i przyjmującego reklamację.
- ustnej – telefonicznie pod numerem telefonu 33 496 00 60*.
Aktualny rejestr naszych placówek dostępny jest na tej stronie internetowej w zakładce "Kontakt".
Po złożeniu przez konsumenta reklamacji rozpatrujemy ją i udzielamy odpowiedzi w formie pisemnej w terminie do 30 dni. W skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie do 30 dni poinformujemy Cię o przewidywanym terminie jej rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi. Termin nie przekroczy jednak w tym przypadku 60 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres do korespondencji wskazany w reklamacji.
Tak. Nasza oferta obejmuje również pożyczki pozabankowej dla osób posiadających inne zobowiązania, np. kredytobiorców bankowych. Przyznanie pożyczki i jej kwota będzie zależna od Twojej zdolności kredytowej.
Słowo „kredyt” jest zastrzeżone na podstawie prawa bankowego. Kredyty mogą być oferowane przez banki i firmy wskazane w ustawie. Przedmiotem naszej oferty są szybkie pożyczki pozabankowe. Ich głównymi atutami jest ograniczenie wymogów dokumentacyjnych, które często pozwala na zdobycie środków finansowych szybciej niż w banku.
W sprawach dotyczących Twoich danych (np. jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości e-mail ,odbierania połączeń telefonicznych lub chcesz odwołać udzielone nam zgody) możesz wystąpić do nas lub do Inspektora w formie:
- Listownej – na adres ul. Browarna 2, 43-300 Bielsko-Biała,
- Telefonicznej – pod numer 33 496 00 60 lub 33 496 00 68.. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora. Więcej – w Zasadach Ochrony Danych Osobowych.