§1 Postanowienia Ogólne
-
- Niniejszy Regulamin określa rodzaje, zakres, warunki oraz tryb reklamacyjny świadczenia usług drogą elektroniczną przez PROFI CREDIT w ramach portalu internetowego udostępnionego pod adresem proficredit.pl, w tym zasady funkcjonowania Strefy Klienta udostępnianej przez PROFI CREDIT.
- Użyte w Regulaminie poniższe pojęcia mają następujące znaczenie:
- Regulamin - niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
- PROFI CREDIT lub Usługodawca – PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Św. Wincentego 93/5, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000518190, zarejestrowaną jako podatnik pod numerem NIP 5472151080, o kapitale zakładowym 793 951 000 PLN, adres e-mail: bok@proficredit.pl, udostępniającą Platformę oraz Usługi. - Użytkownik – osoba fizyczna, która korzysta z Usług w ramach Platformy.
- Klient – osoba fizyczna składająca Wniosek pożyczkowy oraz wyrażająca wolę zawarcia Pożyczki, działająca jako konsument, tj. w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą lub zawodową, a w odniesieniu do Strefy Klienta - będąca stroną umowy Pożyczki zawartej z PROFI CREDIT.
- Konto Użytkownika – indywidualne konto internetowe Użytkownika umożliwiające dostęp do Strefy Klienta.
- Strefa Klienta – zbiór usług i funkcjonalności dostępnych za pośrednictwem Konta Użytkownika dostępnych pod adresem internetowym www.sk.proficredit.pl.
- Umowa – umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną zawierana między Użytkownikiem oraz PROFI CREDIT.
- Pożyczka – pożyczka udzielana przez PROFI CREDIT.
- Wniosek pożyczkowy - bezpieczny formularz w postaci elektronicznej lub w formie papierowej składający się z pól obejmujących dane Klienta niezbędne do rozpatrzenia Wniosku pożyczkowego oraz oceny jego zdolności kredytowej.
- Tryb Online – przeprowadzony w sposób zautomatyzowany proces oceny Wniosku pożyczkowego oraz weryfikacji zdolności kredytowej przez PROFI CREDIT prowadzący do wydania Decyzji pożyczkowej.
- Tryb Offline - proces rozpatrzenia Wniosku pożyczkowego odbywający się poza Platformą i Trybem online, w standardowym trybie udzielania Pożyczek przez PROFI CREDIT.
- Tryb Telefoniczny - proces rozpatrzenia Wniosku pożyczkowego inny niż Tryb Online i Offline odbywający się podczas rozmowy telefonicznej z agentem Telesprzedaży, przez którego należy rozumieć każdego pośrednika działającego w imieniu PROFI CREDIT; w ramach tego trybu - w przypadku pozytywnej decyzji pożyczkowej - składana jest oferta pożyczkowa. Umowa pożyczki zawierana jest w Strefie Klienta.
- Decyzja Pożyczkowa - decyzja PROFI CREDIT o udzieleniu Pożyczki, odrzuceniu Wniosku pożyczkowego, bądź przekazaniu Wniosku pożyczkowego do rozpatrzenia w Trybie offline.
- Oferta pożyczkowa – oferta PROFI CREDIT skierowana indywidualnie do danego Użytkownika, a stanowiąca propozycję udzielenia Pożyczki na warunkach ustalonych w trakcie telefonicznego Trybu wnioskowania o pożyczkę.
- Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez PROFI CREDIT wskazane w § 2 ust. 1 Regulaminu.
- Platforma – platforma internetowa PROFI CREDIT oraz zespół powiązanych stron internetowych udostępnianych pod adresem www.proficredit.pl, za pomocą której świadczone są Usługi.
- Zasady Ochrony Danych Osobowych – dokument określający sposób przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez Usługodawcę opublikowany pod adresem https://proficredit.pl/ochrona-danych-osobowych/.
- Kod Autoryzacyjny – unikatowy ciąg znaków przekazany Klientowi przez PROFI CREDIT za pomocą wiadomości tekstowej SMS na Numer Telefonu Klienta.
- Numer Telefonu – numer telefonu komórkowego podany przez Klienta do kontaktu z PROFI CREDIT.
- E-mail – aktualny adres poczty elektronicznej wskazany przez Użytkownika w ramach Platformy.
- Hasło – własny ciąg znaków służących do identyfikacji Użytkownika i ustalanych przez Użytkownika podczas pierwszej rejestracji do Strefy Klienta.
- BIK – Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie.
- BIG – biuro informacji gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych.
- Przelew Identyfikacyjny – elektroniczny przelew bankowy wykonywany przez Klienta w celu weryfikacji jego tożsamości oraz potwierdzenia woli zawarcia umowy Pożyczki.
- Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników oraz określa zakres i warunki wykonywania przez Usługodawcę Usług za pomocą Platformy.
§2 Warunki świadczenia Usług
- W ramach Platformy przez PROFI CREDIT świadczone są Usługi polegające w szczególności na:
- Udostępnieniu Użytkownikowi Wniosku pożyczkowego umożliwiającego rozpatrzenie go w Trybie online w celu uzyskania Pożyczki;
- Umożliwieniu Użytkownikowi założenia i korzystania z Konta Użytkownika, umożliwiającego również dostęp do Strefy Klienta;
- Umożliwieniu Użytkownikowi przyjęcia indywidualnej Oferty pożyczkowej i uzyskania Pożyczki;
- Przekazaniu Wniosku pożyczkowego do rozpatrzenia w Trybie Offline;
- Uzyskiwaniu przez Użytkownika informacji dotyczących Pożyczek, wysokości rat, terminów ich spłat, jak również umożliwienie Użytkownikowi dokonania zmiany danych;
- Uzyskiwanie dostępu do aktualnych promocji PROFI CREDIT, o ile takowe będą kierowane do danego Użytkownika, na zasadach wskazanych w odrębnych regulaminach promocji.
- W celu prawidłowego korzystania z Usług niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia podłączonego do sieci Internet oraz aktualnej wersji przeglądarki internetowej z włączoną obsługą cookies. Niektóre funkcje Usług mogą być niedostępne lub korzystanie z nich może być utrudnione jeżeli Użytkownik nie ma włączonej obsługi plików cookies. Więcej informacji o plikach cookies na https://proficredit.pl/polityka-cookies/.
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że w ramach korzystania z Usług oraz Platformy zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, naruszającym prawa osób trzecich, obraźliwym, treści mogących wprowadzać w błąd oraz treści zawierających wirusy lub mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów teleinformatycznych.
- W razie otrzymania przez PROFI CREDIT wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika, PROFI CREDIT może niezwłocznie uniemożliwić dostęp do tych danych.
- Użytkownik może korzystać z Usług w wybranym przez siebie czasie poprzez uzyskiwanie dostępu do poszczególnych usług za pośrednictwem Platformy.
§3 Zasady udzielenia Pożyczki w kanale zdalnym (Trybie Online)
- Za pomocą Platformy Użytkownik może wypełnić Wniosek pożyczkowy, który po weryfikacji za pomocą stworzonego przez Usługodawcę zestawu mechanizmów umożliwiających automatyczną ocenę i weryfikację danych, zdolności kredytowej Klienta oraz danych zawartych we Wniosku pożyczkowym, może prowadzić do:
- Zawarcia umowy Pożyczki w Trybie online;
- Negatywnej decyzji Pożyczkowej; lub
- Przekazania Wniosku pożyczkowego do rozpatrzenia w Trybie offline.
- Proces udzielania Pożyczki w Trybie online przez PROFI CREDIT obejmuje następujące etapy:
- Złożenie Wniosku pożyczkowego. Za pomocą Platformy Użytkownik ma możliwość wypełnienia i złożenia Wniosków pożyczkowych. Dla każdego Wniosku pożyczkowego Platforma generuje numer Wniosku pożyczkowego oraz numer referencyjny, który odpowiada numerowi przyszłej umowy pożyczki (pod warunkiem decyzji PROFI CREDIT o udzieleniu Pożyczki w Trybie online). W oparciu o parametry wnioskowanej Pożyczki, w tym w szczególności kwotę Pożyczki oraz okres spłaty, Platforma generuje także (i) formularz informacyjny, oraz (ii) treść konkretnej umowy pożyczki oznaczonej numerem referencyjnym tożsamym z numerem referencyjnym na Wniosku o jej udzielenie. Wraz ze złożeniem Wniosku Użytkownik zostanie poproszony o udzielenie zgody dla PROFI CREDIT do wystąpienia do BIK oraz BIG z wnioskiem o udostępnienie informacji o Użytkowniku.
- Ocena zdolności kredytowej. Po złożeniu Wniosku przez Klienta, PROFI CREDIT rozpoczyna automatyczne badanie oceny zdolności kredytowej.
- Pozytywna Decyzja pożyczkowa. W przypadku pozytywnej oceny zdolności kredytowej Użytkownika:
- Poinformowanie o możliwości udzielenia Pożyczki: Użytkownik zostanie poinformowany o możliwości udzielenia Pożyczki za pośrednictwem Platformy – pod warunkami opisanymi poniżej – oraz uzyska możliwość pobrania projektu umowy Pożyczki i załączników (Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz Harmonogram spłat) oraz formularza informacyjnego. Potwierdzenie złożenia Wniosku pożyczkowego, zawierające dane i informacje wskazane przez Użytkownika we Wniosku pożyczkowym, zostanie udostępnione Użytkownikowi po zawarciu umowy Pożyczki.
- Wykonanie Przelewu Identyfikacyjnego: W celu potwierdzenia woli zawarcia umowy Pożyczki oraz weryfikacji tożsamości Użytkownika, Użytkownik poproszony zostanie o wykonanie z własnego konta bankowego Przelewu Identyfikacyjnego w wysokości 1 PLN na rachunek wskazany przez PROFI CREDIT. Użytkownik powinien wskazać w tytule Przelewu Identyfikacyjnego tytuł wygenerowany przez Platformę.
- Zawarcie umowy Pożyczki: Zawarcie umowy Pożyczki wymaga zaksięgowania Przelewu Identyfikacyjnego na rachunku wskazanym przez PROFI CREDIT, przeprowadzania przez PROFI CREDIT weryfikacji danych Klienta i rachunku bankowego oraz przeprowadzenia przez PROFI CREDIT dodatkowej weryfikacji z punktu widzenia wewnętrznych zasad zarządzania bezpieczeństwem. Po zaksięgowaniu Przelewu Identyfikacyjnego oraz weryfikacji poprawności tytułu przelewu i tożsamości Klienta oraz pod warunkiem, że dodatkowa weryfikacja jest pozytywna, na adres E-mail Użytkownika zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca udzielenie Pożyczki oraz zawierająca umowę Pożyczki i załączniki (Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz Harmonogram spłat). Doręczenie ww. wiadomości uznaje się za moment zawarcia umowy Pożyczki. Klient przyjmuje do wiadomości, że w razie niewłaściwego dokonania Przelewu Identyfikacyjnego lub wskazania przez niego niepoprawnych lub niemożliwych do zweryfikowania danych lub w przypadku negatywnego wyniku dodatkowej weryfikacji, umowa Pożyczki nie zostaje zawarta.
- Wypłata Pożyczki: Pożyczka zostanie wypłacona na rachunek bankowy, z którego został wykonany Przelew Identyfikacyjny.
- Negatywna Decyzja pożyczkowa. W przypadku negatywnej oceny zdolności kredytowej lub dodatkowej weryfikacji, o której mowa w pkt. (c) (iii), powyżej, wnioski pożyczkowe będą odrzucone, co stanowić będzie zakończenie procesu rozpatrywania Wniosku pożyczkowego w Trybie online, o czym Użytkownik zostanie poinformowany za pośrednictwem Platformy lub korespondencji e-mail. Negatywna decyzja pożyczkowa nie wyłącza możliwości ponownego złożenia Wniosku pożyczkowego przez Użytkownika w Trybie offline. Użytkownik ma również prawo do uzyskania informacji o przesłankach negatywnej Decyzji pożyczkowej podjętej wyłącznie na podstawie automatycznej weryfikacji danych i zdolności kredytowej Klienta. W tym celu należy się zwrócić listownie do PROFI CREDIT na adres ul. Św. Wincentego 93/5, 03-291 Warszawa.
- Przekazanie wniosku do Trybu offline. Ocena zdolności kredytowej Klienta może prowadzić do stwierdzenia braku możliwości udzielenia Pożyczki w Trybie online przy stwierdzeniu możliwości zawarcia umowy w Trybie offline. W takim przypadku przedstawiciel PROFI CREDIT niezwłocznie skontaktuje się z Użytkownikiem telefonicznie lub w inny sposób w celu ustalenia możliwości udzielenia Pożyczki w Trybie offline, chyba że Użytkownik nie wyrazi zgody na taki kontakt.
- Treść umowy Pożyczki, zasady jej wykonywania, jak również procedura rozwiązania umowy Pożyczki określone zostaną w umowie Pożyczki zawartej między Klientem oraz PROFI CREDIT.
§4 Zasady udzielenia Pożyczki w kanale zdalnym (Trybie Telefonicznym)
- Złożenie Oferty pożyczki może nastąpić za pośrednictwem agenta Telesprzedaży.
- Warunki złożenia Oferty pożyczki:
- Pozytywna weryfikacja tożsamości Klienta;
- Złożenie wniosku pożyczkowego za pośrednictwem agenta Telesprzedaży, który wypełnia wniosek;
- Udzielenie przez Klienta zgody (także przy użyciu Kodu Autoryzacyjnego) dla PROFI CREDIT do wystąpienia do BIG lub/i BIK z wnioskiem o udostępnienie informacji o Kliencie oraz pozytywna ocena zdolności kredytowej Klienta, polegająca w szczególności na zweryfikowaniu zgodności informacji podanych przez Klienta w trakcie rozmowy telefonicznej w bazach danych;
- Dokonanie przez Klienta rejestracji w Strefie Klienta poprzez wpisanie przez Klienta określonych danych tj. PESEL, adres E-mail, Numer Telefonu, utworzenie Hasła a następnie wpisanie właściwego Kodu Autoryzacyjnego przekazanego Klientowi przez PROFI CREDIT za pomocą wiadomości SMS przesłanej na Numer Telefonu Klienta;
- Zalogowanie się do Strefy Klienta w przypadku, gdy dany Klient ma już założone Konto Użytkownika.
- W oparciu o parametry Pożyczki, wnioskowanej w trakcie rozmowy z agentem Telesprzedaży, a w szczególności kwotę Pożyczki oraz okres spłaty, Klientowi na Platformie zostają udostępnione:
-
- Oferta pożyczki wraz ze wskazaniem numeru referencyjnego przyszłej umowy Pożyczki (pod warunkiem przyjęcia Oferty pożyczki przez Klienta), przy czym oferta może zostać przyjęta jedynie w całości, bez zastrzeżeń oraz
- Formularz informacyjny (o okresie ważności równym okresowi ważności Oferty) oraz treść konkretnej umowy Pożyczki wraz z załącznikami (Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz Harmonogram spłat) oznaczonej w/w numerem referencyjnym, z możliwością ich pobrania,
Potwierdzenie złożenia Wniosku pożyczkowego, zawierające dane i informacje przekazane przez Klienta, zostanie udostępnione Klientowi po zawarciu umowy Pożyczki.
- Warunkami zawarcia umowy Pożyczki są:
- Każdorazowo pozytywna weryfikacja zgodności danych wpisywanych przez Użytkownika przy rejestracji do Strefy Klienta;
- Akceptacja przez Użytkownika na Platformie Oferty pożyczkowej w okresie jej ważności wskazanym w jej treści, nie dłuższym niż 14 dni od momentu jej przedstawienia przez agenta Telesprzedaży;
- Wprowadzenie przez Użytkownika poprawnego Kodu Autoryzacyjnego przesłanego przez PROFI CREDIT na Numer Telefonu Użytkownika za pomocą wiadomości tekstowej SMS w celu potwierdzenia woli zawarcia konkretnej umowy Pożyczki.
- Po łącznym spełnieniu powyższych warunków, na adres E-mail wskazany przez Użytkownika zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca udzielenie Pożyczki, zawierająca Umowę Pożyczki i załączniki (Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz Harmonogram spłat). Doręczenie tej wiadomości uznaje się za moment zawarcia umowy Pożyczki.
- Pożyczka zostanie wypłacona na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w trakcie wnioskowania o pożyczkę podczas rozmowy telefonicznej z agentem Telesprzedaży.
- W przypadku bezskutecznego upływu terminu do przyjęcia Oferty pożyczkowej, PROFI CREDIT może skontaktować się z Klientem w celu ustalenia możliwości zawarcia Pożyczki w Trybie offline.
- Przed zawarciem umowy Pożyczki PROFI CREDIT może udostępnić usługę weryfikacji tożsamości w oparciu o tzw. dane biometryczne, z wykorzystaniem specjalnych metod technicznych, o ile tożsamość Klienta wymaga ostatecznego potwierdzenia i wyłącznie za uprzednią zgodą Klienta wyrażoną na Platformie.
§ 5 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Użytkowników przetwarzanych w związku ze świadczeniem Usług jest PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Św. Wincentego 93/5.
- PROFI CREDIT przetwarza dane Użytkownika zawarte:
-
- We Wniosku pożyczkowym w zakresie niezbędnym do zawierania, wykonywania, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między PROFI CREDIT oraz Użytkownikiem, w szczególności w celu zawarcia i wykonania Umowy Pożyczki (podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Umowy);
- W formularzu rejestracyjnym w Strefie Klienta w zakresie prowadzenia Konta Użytkownika.
PROFI CREDIT może przetwarzać dane Użytkownika w innych celach, w którym to przypadku uzyska, jeżeli będzie to niezbędne, odrębną zgodę Użytkownika.
- Informacje dotyczące ochrony danych zostały zawarte w tzw. Zasadach Ochrony Danych Osobowych opublikowanych pod adresem https://proficredit/ochrona-danych-osobowych/.
§6 Konto Użytkownika
- Przeglądanie treści Platformy oraz złożenie Wniosku pożyczkowego jest możliwe bez zakładania Konta Użytkownika.
- Założenie Konta Użytkownika umożliwia Klientowi dostęp do aktualnych informacji dotyczących wszystkich zawartych z PROFI CREDIT Pożyczek, , zawarcie umowy Pożyczki, a także uzyskiwanie dostępu do aktualnych ofert i promocji PROFI CREDIT.
- Założenie Konta Użytkownika jest niezbędne do zapoznania się i akceptacji Oferty oraz zawarcia umowy Pożyczki w Trybie Telefonicznym.
- Założenie Konta Użytkownika jest bezpłatne.
- Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto Użytkownika.
- W celu rejestracji w Strefie Klienta i założenia Konta Użytkownik poproszony zostanie o podanie: adresu E -mail, numeru PESEL, Numeru Telefonu, a następnie utworzenie Hasła, akceptację niniejszego Regulaminu (o ile nie została już dokonana) oraz zapoznanie się z Zasadami Ochrony Danych Osobowych, a następnie wpisanie Kodu Autoryzacyjnego otrzymanego na wskazany Numer Telefonu.
- Użytkownik zobowiązany jest do ochrony danych dostępowych do Konta Użytkownika. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że udostępnienie osobom trzecim danych dostępu do Konta Użytkownika wiązać może się z zagrożeniami w postaci zaciągania zobowiązań lub składaniu Wniosków pożyczkowychw imieniu Użytkownika wbrew jego woli.
- Użytkownik może w każdej chwili bez podania przyczyny zażądać usunięcia Konta Użytkownika, składając w tym celu odpowiedni wniosek do PROFI CREDIT (np. w formie pisemnej). Użytkownik może samodzielne usunąć Konto poprzez zakładkę „Ustawienia konta” w Strefie Klienta.
§7 Funkcjonowanie Strefy Klienta
- Strefa Klienta umożliwia Klientowi w szczególności:
- Zawarcie umowy Pożyczki przez Klienta, któremu w Trybie Telefonicznym została złożona Oferta pożyczkowa;
- Monitorowanie stanu Pożyczek;
- Złożenie Wniosku pożyczkowego o kolejną Pożyczkę w Trybie Online;
- Polecanie usług PROFI CREDIT;
- Wymianę zebranych Punktów na Korzyści, o ile taka promocja zostanie do danego Użytkownika skierowana.
- Korzystanie ze Strefy Klienta jest możliwe dzięki platformie PROFI CREDIT i utworzeniu Konta Użytkownika na zasadach określonych w Regulaminie.
- W celu prawidłowego korzystania ze Strefy Klienta niezbędne jest posiadanie przez Klienta urządzenia podłączonego do sieci Internet oraz aktualnej wersji przeglądarki internetowej z włączoną obsługą cookies. Niektóre funkcje Usług mogą być niedostępne lub korzystanie z nich może być utrudnione jeżeli Użytkownik nie ma włączonej obsługi plików cookies. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz na https://proficredit.pl/polityka-cookies/.
- Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że w ramach korzystania ze Strefy Klienta zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, naruszającym prawa osób trzecich, obraźliwym, treści mogących wprowadzać w błąd oraz treści zawierających wirusy lub mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów teleinformatycznych. W przypadku naruszenia niniejszego zobowiązania PROFI CREDIT może usunąć Konto Użytkownika.
- Klient ma prawo do zakończenia korzystania ze Strefy Klienta po usunięciu Konta Użytkownika na jego wniosek (złożony np. w formie pisemnej) lub usunięcie Konta Użytkownika w zakładce „Ustawienia Konta” w Strefie Klienta.
§8 Postępowanie reklamacyjne
- Użytkownik może wystąpić do PROFI CREDIT z zastrzeżeniem dotyczącym usług świadczonych przez PROFI CREDIT (reklamacja).
- Reklamacje mogą być składane przez Klienta:
- Na piśmie przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe;
- Osobiście pod adresem siedziby Usługodawcy lub adresami biur Usługodawcy, przy czym aktualny rejestr adresów biur regionalnych Usługodawcy dostępny jest u Usługodawcy, na stronie www.proficredit.pl, w każdym biurze Usługodawcy, u każdego Pełnomocnika (Przedstawiciela/Pośrednika Kredytowego) działającego na rzecz Usługodawcy lub można go uzyskać dzwoniąc na infolinię Usługodawcy: 33 499 60 00. Koszt połączenia według stawki operatora;
- Ustnie do protokołu pod adresem siedziby Usługodawcy lub adresami biur Usługodawcy;
- Telefonicznie, pod nr telefonu 334996000 (koszt połączenia według taryfy operatora) lub poprzez wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych PROFI CREDIT wpisany do bazy adresów elektronicznych AE:PL-19027-97176-TTCIJ-18.
- Usługodawca rozpatruje reklamację i udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację, bez zbędnej zwłoki, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji, przy czym dla zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie przez Usługodawcę odpowiedzi przed upływem terminu. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi może zostać przedłużony do 60 dni od dnia złożenia reklamacji, o czym Usługodawca poinformuje Klienta przed upływem 30 dni od dnia złożenia reklamacji przez Klienta w drodze pisemnego powiadomienia Klienta na adres zamieszkania wskazany we Wniosku pożyczkowym albo inny adres wskazany przez Klienta w reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Klientowi w formie papierowej na adres zamieszkania wskazany w Umowie albo adres do doręczeń wskazany we Wniosku pożyczkowym lub na inny adres wskazany przez Klienta w reklamacji.
- W przypadku nieuwzględnienia roszczeń Klienta wynikających z wniesionej reklamacji Klient może wnieść pisemne odwołanie do Zarządu spółki Usługodawcy, zawierające uzasadnienie. Do sposobu składania odwołania oraz jego rozpatrzenia stosuje się odpowiednio ust. 2-4 powyżej.
- Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy z siedzibą w Warszawie (www.rf.gov.pl).
- Z zastrzeżeniem § 8 ust. 6 PROFI CREDIT nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
§9 Prawa własności intelektualnej
- Wszystkie treści lub materiały zawarte na Platformie, w tym grafika, teksty, znaki towarowe, układ strony oraz inne elementy są własnością PROFI CREDIT lub zostały użyte przez PROFI CREDIT za zgodą danego właściciela. Strona, jak i treści, logotypy, obrazy oraz pozostałe materiały, ich wybór i forma prezentacji są chronione prawem autorskim lub innymi prawami własności intelektualnej. Korzystanie przez Użytkownika z Platformy nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw własności intelektualnej, w tym praw autorskich do utworów.
§10 Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od 27.09.2021 r.
- Regulamin podlega prawu polskiemu. Spory rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz pozostałych przepisów prawa, w tym przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub istotnej zmiany oferty PROFI CREDIT, treść Regulaminu może ulec zmianie. PROFI CREDIT, przynajmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian, powiadomi Użytkownika drogą elektroniczną (email lub SMS) o zmianie jego treści, a nowa treść Regulaminu zostanie udostępniona przez jego umieszczenie na Platformie. Korzystanie przez Użytkownika z Platformy po wprowadzeniu zmian jest równoznaczne z wyrażeniem przez nich akceptacji.
- Z promocji objętej Regulaminem Promocji obowiązującym w okresie do dnia 31 grudnia 2019r. mogą korzystać Klienci, którzy zawarli umowę Pożyczki w Trybie Online.
- Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej, w tym w formacie PDF, na stronie https://proficredit.pl/regulaminy. Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Użytkownika poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili z lokalizacji, w której został udostępniony.